Figyelem!  Az oldal cookie-kat (sütiket) használ.  A további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához.  Információ

Adatvédelmi tájékoztatónkat itt tekintheti meg.

Termékek Menü
   

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek
 

 Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre - nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén elérhetőségeinken  állunk rendelkezésére! 

Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Midasz Kft
  • Székhely: 6600 Szentes, Bacsó Béla u. 1.
  • Adószám: 12881147-1-06
  • Cégjegyzék szám: 06-09-008087
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
  • Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-75718/2014.
  • Engedély száma: 2078/A
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Webáruház címe: www.bababatyu.hu
  • Elektronikus elérhetőség: webshop@bababatyu.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36/30-9315400 (Nem emelt díjas!)

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

  • -textil alapú kézműves termékek
  • -névre szóló baba-, gyermek- és felnőtt takarók
  • -foltvarrott takarók,
  • -párnák, díszpárnák, ágyneműk
  • -horgolt termékek: babacipők, sapkák, ruházat
  • -horgolt szobadíszek, játékok, amigurumik (horgolt figurák)
  • -játszószőnyegek

 

Rendelési- és árinformációk

A megjelenített termékek online, házhoz szállítással, utánvétes fizetési lehetőséggel rendelhetőek meg. Megrendeléseket csak Magyarország területén belüli szállítással fogadunk el. Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruház termékoldalain, a termékek mellett találhatóak. Az árak bruttó árak,  tartalmazzák az ÁFÁ-t, viszont nem tartalmazzák a szállítási- és csomagolási költségeket. A szállítási költség a pénztárfolyamat során, a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

Rendelés menete

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Egyedi termékekből is kerülhet a kosárba egyszerre több változat is, nem szükséges minden egyes változathoz külön megrendelést feladni. A lényeg, hogy a termékoldalon választható egyedesítő opciókból, még a termék kosárba helyezése előtt válassza ki a megfelelő variációkat (méret, alapszín, karakter stílus, karakter pozíció). Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat. Mennyiségi módosítás után használja a frissítés gombot, s újra szemrevételezze a kosártartalom helyességét. Itt érvényesítheti meglévő kuponjait is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Ha a vevő (kosárérték alapján) jogosult a díjmentes kiszállításra, úgy itt a szállítási költség értéke automatikusan lenullázódik.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben hagyja jóvá a szállítási módot (MPL szállítás), ezután a fizetési módot (utánvét). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Összegezve : miután a kiválasztott termékeket a kosárba helyezte, a pénztárban a megrendelés folyamata csupán öt egyszerű lépésből áll, s alig néhány percet vesz igénybe:

  1. Bejelentkezés: itt választhat, hogy regisztrál vagy regisztráció nélkül vásárol.
  2. Adatok megadása: számlázási és postázási adatait, telefonos elérhetőségét rögzítheti. Fontos, hogy figyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.
  3. Szállítási mód: a legmegfelelőbb szállítási forma kiválasztása.
  4. Fizetési mód: választás az utánvétes, vagy átutalásos lehetőségek közül.
  5. Rendelés összesítése: itt jegyezheti le (megjegyzések pontnál!) egyedi elképzeléseit, mint pl. a takarók névapplikációinak meghatározását.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben történhet.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. A webáruház köteles a megrendelések megérkezését a megrendelők felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelő felé nem érkezik meg az elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül, a megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól való eltérés a felek megállapodása alapján történhet. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08-tól 16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. A 16 óra után beérkező megrendelések, az azt követő napon kerülnek feldolgozásra.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Ez az automatikus értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon is visszaigazolja a megrendeléseket, tekintettel a termékek egyedi voltára, mely egyeztetést igényelhet. Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 5-15 munkanapon belül. A határidő ilyetén hosszúra nyújtása annak köszönhető, hogy a termékek nagyobbrészt egyedi megrendelésre készülnek, így esélye lehet gyártás-torlódásnak is. Abban az esetben, ha egy termék alapanyaga nincs raktáron, a teljesítési határidő csúszását a megrendelővel egyeztetjük telefonos megkeresés útján. Természetesen minden esetben arra törekszünk, hogy a megrendelt termékek a lehető legrövidebb időn belül és a legjobb minőségben kerüljenek postázásra.

 

Fizetési módok

Készpénzes fizetés: a teljes vételárat, szállítási költséggel együtt, a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Banki átutalás: előreutalással a megadott bankszámlaszámra.


Szállítás

A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztárfolyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. A kézbesítendő csomagnak tartalmaznia kell a megrendelt terméket és az annak megfelelő számlát. Webáruházunk megrendeléseit a MPL teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, a második kézbesítési próbálkozás előtt telefonon is értesíti a megrendelőt. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Szállítási módok:

  • Szállítási terület: külföldre nem szállítunk, csak Magyarország területén belüli megrendeléseket tudunk teljesíteni.
  • Kiszállítási idő: 5 - 15 munkanap (ezt az időintervallumot, a megrendelést követő telefonos visszaigazolás folyamán pontosítani tudjuk!)
  • Szállítási díjak:

 

Választható kézbesítési módok:

MPL Házhozszállítás

  • -ha banki átutalással szeretne fizetni (előre utalás)
  • -ha biztos benne, hogy a csomag kézbesítésekor otthon tartózkodik és át tudja venni a küldeményt.

MPL Házhozszállítás - utánvétes

  • -ha készpénzzel szeretné kiegyenlíteni a küldemény értékét
  • -ha biztos benne, hogy a csomag kézbesítésekor otthon tartózkodik.

MPL Postán maradó szállítás

  • -ha előreutalással szeretne fizetni
  • - ha az Önnek megfelelő időszakban szeretné kézhez venni a küldeményt.
  • 2500 posta  bármelyikére kérhető a küldemény postázása. A csomag átvételéhez szükséges a személyi igazolvány és a lakcímkártya.

MPL PostaPontra szállítás

  • - ha nem akar a postásra várni, az Önnek megfelelő időszakban akarja kézhez venni a küldeményt.
  • - lehetősége van választani a készpénzes fizetés, a banki átutalás (előreutalás) vagy a helyszíni bankkártyás fizetés folyamatai közül.
  • - országszerte elérhető számtalan MOL Postapontra és Coop Postapontra kérhető a küldemény, és vehető át a MOL töltőállomások (általában 24 órás a nyitvatartási idejük) és Coop üzletek nyitvatartási idejében. A csomag MOL Postapontra való beérkezéséről e-mailben vagy SMS-ben értesítést kap, ezt követően 5 nap áll rendelkezésére, hogy a küldeményt átvegye.

A szállítástól való elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!



Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia


 Az elállási jog a fogyasztót jogszabály alapján, a webáruházban történő vásárlás távértékesítésére való tekintettel illeti meg. A megrendelt termék kézhezvételétől számított tizennégy munkanapon belül a vevőnek joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától .  Az elállás a szerződést a megkötésére visszamenő hatállyal szünteti meg, ennek értelmében a felek kötelesek a szerződéskötést megelőző eredeti állapotot helyreállítani. A vállalkozás a vételár visszafizetésére, a vevő pedig a termék visszaszolgáltatására köteles. Ebben az esetben a Midasz kft, mint a BabaBatyu Webáruház üzemeltetője, köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 14 napon belül. A visszatérített összegnek tartalmaznia kell a termék árát és a szállítási költséget is.  A termék visszajuttatásának költsége viszont, a vevőt terheli, akárcsak a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is, amennyiben az áru állapotának romlását szándékosság vagy hanyagság idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog alól kivételt képeznek a személyre szóló, névvel ellátott, egyéni kérésre gyártott termékek, ha azok kifogástalan minőségben kerültek értékesítésre. "A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő" (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet) Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd: A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.

Elállási jog gyakorlásának menete : amennyiben elállási jogával kíván élni, azt lehetőleg írásban tegye meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül teheti meg. Az elállási jog gyakorlására formai követelményeket nem ír elő a jogszabály, de a könnyebb bizonyíthatóság érdekében javasolt a fogyasztónak az elállási jogát írásban, esetlegesen postai küldemény vagy visszaigazolást kérő e-mail útján érvényesíteni. Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelembe a 14 munkanap beszámításakor.

 

Adatkezelés

A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk. A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül. Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével teheti meg. A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható. Ebben az esetben minden személyes adatát haladéktalanul töröljük nyilvántartásainkból, és a továbbiakban kapcsolatfelvételt e célból nem kezdeményezünk önnel.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

 

  Vegyes rendelkezések


A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a kereskedelemről szóló 2005.évi CLXIV. tv., a termékfelelősségről szóló 1993. évi X. tv., valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok az irányadóak.
Felek kinyilvánítják, hogy az esetlegesen felmerülő jogvitákat békés úton, peres eljárás mellőzésével kísérlik meg rendezni.
Ennek eredménytelensége esetén - a jogvita tárgyát képező értéktől függően - kizárólagos illetékességgel a Csongrád Megyei Békéltető Testület (6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12) eljárását, illetve döntését fogadják el a Felek.

Az információk tulajdonjoga
Kijelentjük, hogy a Midasz Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat. A www.bababatyu.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.
Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

 

 

Vevőszolgálat
Névnapok
  • Ma 2018. december 18.
  • Auguszta napja van.
  • Holnap Viola napja lesz.